esoteriko modem

Stelios Asmargianakis stelios at pappous.dnsalias.com
Sun Dec 12 02:14:14 EET 2004

χε χε εγώ μάλλον είμαι τυχερός στο συγκεκριμένο θέμα, μιας και με 45 ευρώ ανά
μήνα έχω 1MBit (256 upload) :)

Επι του θέματος...πριν 3 περίπου χρόνια είχα εγκαταστήσει και δουλέψει για
σεβαστό διάστημα ένα crypto 56k εσωτερικό modem.

Το μόνο που χρειάστεικε ήταν ένα compile (./configure, make, make install).

On Sat, 11 Dec 2004 13:45:51 +0200, Σταύρος Γιαννούρης wrote

--
Stelios Asmargianakis
www.climbincrete.com