thunderbird 0.8

Thanos no_spam at please.org
Thu Sep 30 00:13:55 EEST 2004

Giorgos Keramidas wrote:

> Αυτό ήταν που σου είπα παραπάνω :-(
>
> Το symbolic link `bird' που έχεις στο /usr/bin σου δείχνει ακόμη στο
> `/opt/thunderbird/thunderbird'?
>
> Αν ναι, μπορείς να το επιβεβαιώσεις με το εξής:
>
> # ls -ld /usr/bin/bird
>
> Αυτό θα πρέπει να δείξει κάτι σαν:
>
> $ cd /sbin $ ls -l nologin lrwxr-xr-x  1 root  wheel  - 17 Sep 29
> 12:41 nologin -> /usr/sbin/nologin $
>
> Βλέπεις ποιο είναι το αρχείο λοιπόν στο οποίο δείχνει το
> `/sbin/nologin' σε μένα.  Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να δεις ποιο
> είναι το αρχείο στο οποίο ``δείχνει'' και το `/usr/bin/bird' symbolic
> [...]

Με παρεξήγησες! Δεν είμαι και τόσο άσχετος! :-) Απλά αυτό που είπες για
το PATH με μπέρδεψε.

Ναι το bird υπάρχει στο /usr/bin/ και "στοχεύει" το
/opt/thunderbird/thunderbird το οποίο σίγουρα υπάρχει αφού τρέχω
κανονικά τον Thunderbird. Όσο για  τον τύπο του
/opt/thunderbird/thunderbird είναι "Bourne shell script text".

Όπως ανέφερα σε προηγούμενο post αυτή τη στιγμή υπάρχουν στο /usr/bin/
δύο symbolic links, το 'bird' και το 'thunderbird'. To 'thunderbird'
δουλεύει, δηλαδή δίνω σε κονσόλα 'thunderbird' και σηκώνεται ο
Thunderbird, ενώ το 'bird' όχι, δίνοντας:

run-mozilla.sh: Cannot execute /opt/thunderbird/bird-bin.

Έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ ψάχνει να βρει το bird-bin το οποίο και δεν
υπάρχει φυσικά. Υπάρχει όμως το thunderbird-bin το οποίο και βρίσκει
όταν δίνω thunderbird. Μπερδεύεται από το όνομα? Δεν γνωρίζω.
Δημιούργησα όμως ακόμη ένα symbolic link το tbird και...

run-mozilla.sh: Cannot execute /opt/thunderbird/tbird-bin.

Μήπως άλλαξε κάτι στον Thunderbird 0.8?

[Όσο για το no_spam at please.org.... επειδή δεν διαβάζω συχνά την
migrate2linux, όποτε την χρειάζομαι την επισκέπτομαι μέσω του newsgroup
server του grnet. Γι' αυτό και η μη δημοσίευση την διεύθυνσής μου.]