thunderbird 0.8

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 30 01:33:54 EEST 2004

On 2004-09-30 00:13, Thanos <no_spam at please.org> wrote:

> Με παρεξήγησες! Δεν είμαι και τόσο άσχετος! :-) Απλά αυτό που είπες για
> το PATH με μπέρδεψε.
>
> Ναι το bird υπάρχει στο /usr/bin/ και "στοχεύει" το
> /opt/thunderbird/thunderbird το οποίο σίγουρα υπάρχει αφού τρέχω
> κανονικά τον Thunderbird. Όσο για  τον τύπο του
> /opt/thunderbird/thunderbird είναι "Bourne shell script text".
>
> Όπως ανέφερα σε προηγούμενο post αυτή τη στιγμή υπάρχουν στο /usr/bin/
> δύο symbolic links, το 'bird' και το 'thunderbird'. To 'thunderbird'
> δουλεύει, δηλαδή δίνω σε κονσόλα 'thunderbird' και σηκώνεται ο
> Thunderbird, ενώ το 'bird' όχι, δίνοντας:

> [...]

Το φαντάστηκα...  Το shell script του thunderbird προσπαθεί να εκτελέσει
το binary XXX-bin όπου XXX το όνομα με το οποίο κάλεσες το script.  Για
να το έκαναν έτσι στο νέο Thunderbird κάτι είχαν στο νου τους αλλά στη
συγκεκριμένη περίπτωση είναι βλακεία.

Στείλε το shell script και θα σου πω τι να αλλάξεις για να μπορείς να
ονομάσεις το symbolic link όπως θες.