thunderbird 0.8

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 29 18:14:55 EEST 2004

On 2004-09-29 16:09, Thanos <no_spam at please.org> wrote:

> Ωχ! Μπλέξαμε με τα δύσκολα! Αν σου πω ότι δεν κατάλαβα τίποτα από αυτά
> που ρώτησες!
> Αν θέλετε να το ψάξουμε, πείτε μου τί ακριβώς να κοιτάξω
> και θα αναφέρω στη λίστα.

Αυτό ήταν που σου είπα παραπάνω :-(

Το symbolic link `bird' που έχεις στο /usr/bin σου δείχνει ακόμη στο
`/opt/thunderbird/thunderbird'?

Αν ναι, μπορείς να το επιβεβαιώσεις με το εξής:

    # ls -ld /usr/bin/bird

Αυτό θα πρέπει να δείξει κάτι σαν:

    $ cd /sbin
    $ ls -l nologin
    lrwxr-xr-x  1 root  wheel  - 17 Sep 29 12:41 nologin -> /usr/sbin/nologin
    $

Βλέπεις ποιο είναι το αρχείο λοιπόν στο οποίο δείχνει το `/sbin/nologin' σε
μένα.  Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να δεις ποιο είναι το αρχείο στο οποίο
``δείχνει'' και το `/usr/bin/bird' symbolic στο δικό σου σύστημα.

Ποιο είναι αυτό λοιπόν;  Είναι όντως το `/opt/thunderbird/thunderbird'?

Αυτό στο οποίο δείχνει το symbolic link υπάρχει;

    $ ls -l /opt/thunderbird/thunderbird

Αν υπάρχει τι είδους αρχείο είναι;

    $ file /opt/thunderbird/thunderbird

Αν ακόμα και μετά από αυτά δε βγάλεις άκρη μάλλον θα πρέπει να δεις λίγο
κάποιο βιβλίο για βασικές εντολές του UNIX, αλλιώς δε βλέπω με τίποτα να
συννενοούμαστε ποτέ.

Επίσης... το no_spam at please δεν είναι ευγενικός τρόπος να στέλνεις mail σε
λίστα και δεν έχει νόημα, αφού οι spammers θα βρουν αλλιώς τη διεύθυνσή
σου... αλλά αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα.