thunderbird 0.8

Thanos no_spam at please.org
Wed Sep 29 16:09:04 EEST 2004

Giorgos Keramidas wrote:

> Που δείχνει το  `bird' symbolic link.  Τι είδους  αρχείο είναι το
> target αρχείο ΑΝ υπάρχει;  Τι τιμή έχει το PATH σου την  ώρα που
> αποτυγχάνει το link να  δουλέψει; Όλα αυτά κι  άλλα πολλά μπορούν να
> σου δώσουν κάποια ιδέα για το τι πάει στραβά.

Ωχ! Μπλέξαμε με τα δύσκολα! Αν σου πω ότι δεν κατάλαβα τίποτα από αυτά
που ρώτησες! Αν θέλετε να το ψάξουμε, πείτε μου τί ακριβώς να κοιτάξω
και θα αναφέρω στη λίστα.

Σε γενικές γραμμές για ανακεφαλαίωση:

- είχα Thunderbird 0.73 στο /opt/thunderbird/

- είχα to symbolic link /usr/bin/bird που έδειχνε στο
/opt/thunderbird/thunderbird

- σβήνω το /opt/thunderbird

- αποσυμπιέζω το tar.gz του Thunderbird 0.8 στο /opt/thunderbird/

- δεν πειράζω το symbolic link 'bird' στο /usr/bin/

Τα παραπάνω βήματα τα ακολουθούσα μέχρι τώρα σε κάθε update που έκανα
στον Thunderbird και δούλευε μια χαρά. Τώρα όμως:

- τρέχω 'bird' και μου βγάζει: Cannot execute /opt/thunderbird/bird-bin
(bird-bin ΔΕΝ υπάρχει - υπάρχει thunderbird-bin)

- δημιουργώ το symbolic link /opt/bin/thunderbird που δείχνει στο
/opt/thunderbird/thunderbird και τρέχει κανονικά