Re: Suse 9.1 Personal - Προβλημα με την οθονη

aliakmwn aliakmwn at hotmail.com
Thu Jun 24 16:52:57 EEST 2004

Ευχαριστω για τις συμβουλες, αλλα δεν καταφερα και πολλα...
Ετρεξα το XF86CONFIG και εκανα ολα οσα μου ζητησε με το βιβλιαρακι της
οθονης στο χερι... Στο τελος (με τη δευτερη προσπαθεια) εγραψε το αρχειο.
Στην επανεκκινηση ομως bootαρε και παλι στη γραμμη εντολων και οταν
πληκτρολογησα startx μου εβγαλε το μηνυμα "NO SCREENS FOUND"