Suse 9.1 Personal - Προβλημα με την οθονη

Frixos Kopsacheilis tachyon at vivodinet.gr
Thu Jun 24 19:49:20 EEST 2004

aliakmwn wrote:
> Ευχαριστω για τις συμβουλες, αλλα δεν καταφερα και πολλα...
> Ετρεξα το XF86CONFIG και εκανα ολα οσα μου ζητησε με το βιβλιαρακι της
> οθονης στο χερι... Στο τελος (με τη δευτερη προσπαθεια) εγραψε το αρχειο.
> Στην επανεκκινηση ομως bootαρε και παλι στη γραμμη εντολων και οταν
> πληκτρολογησα startx μου εβγαλε το μηνυμα "NO SCREENS FOUND"

Αν θυμάμαι καλά τα εργαλεία ρύθμισης των Χ για κονσόλα γράφουν ένα
αρχείο του στυλ XF86Config-new ή κάπως έτσι. Δεν πειράζουν δηλαδή το
πρωτότυπο.

Μόλις τελειώσει την εκτέλεση το xf86config σου λέει με τί όνομα έγραψε
το αρχείο, και που το αποθήκευσε (αν δε λέει θα είναι ή στον τρέχοντα
κατάλογο ή στο /etc/X11). Ίσως αν του πεις

cp <όνομα αρχείου που έγραψε το xf86config> /etc/X11/XF86Config

και κάνεις επανεκκίνηση...

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis