netmod + net connection over 57600

V13 v13 at priest.com
Sat Apr 19 17:34:07 EEST 2003

On Saturday 19 April 2003 16:51, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> malista, i xeiragogisi ton katanalotwn den exei sxesi me
> to kerdos, kalo, kalo,

Blepo den allazeis... Ksanadiabase ayta poy egrapse kai meta epanelabe: "Den
exei na kanei me kerdos, katanalosi klp klp". Sth synexeia ase apekso tin
opoiadipote politiki soy ideologia kai katalabe oti yparxoyn kai alla
pragmata ektos apo to oikonomiko ofelos. Polles fores logomaxeis me kapoion
(kali ora) xoris na yparxei sti mesi o oikonomikos paragontas. An ayti ti
stigmi arxisa na soy leo pragmata toy styl 'Me ayta poy les kindineveis na
diagrafeis apo tin lista', 'O tropos me ton opoio ekfrazesai einai lathos',
'Oloi se exoyn stin mpoyka' klp klp, tote ayta poy tha elega tha itan FUD..

> to "mpeno me 56k" einai astirikto etsi ?, pes mou giati
> mporei na ekana kai lathos stin analisi kai na trexei kati
> pou den to katalava

Oxi alla to:
=====
genika gia na doulepsi to netmod+kppp mou exoun pei (giati
den exo oute netmod , oute kppp) oti thelei meiosi tis
taxititas seiriakis sta 57600 kai rithmisi tou pediou
"delay" sto kppp
=====

opos kai to:
=====
apo oso katalavaino auto ginetai giati sta ftina pc pou
exoume kaneis den skeftike oti kapote tha iparxei
epikoinonia pano apo 57600 pragmatiki kai oxi mono gia
diafimisi
=====

kathos kai to symperasma:
=====
ara mallon thes mia pci "smart" seiriaki me kapoio uart
opos 16650 kai arketi mnimi buffer
=====

theoroyntai... Einai o orismos toy FUD... Molis to xrisimopoihses (to FUD) gia
na proothiseis ena 'proion', asxetos me to an to ekanes epitides kai asxetos
me to oti den exeis kapoio prosopiko ofelos.

> kai nai ean elege 64k den tha milaga giati pleon
> simainei oti einai thema netmod .. isp access server... OTE...kppp
> alla apo tin stigmi pou den perna ta 57600 simainei oti
> paizei kai i seiriaki

O typos leei oti o idios mpenei me 56K, opote les (sosta) oti mporei na ftaiei
h syriaki toy kai prin rotiseis kan ti rithmiseis exei kai prin deis an ftene
aytes toy les na parei allh syriakh ? H monh fora poy eixa problima me thn
idia tin syriaki san h/w itan se enan 386SX opoy to M/B eixe to 16450 kai
zorizotan to mixanima. Molis alaksa to board se allo me UART 16550 ola
doylevan roloi kai apo tote exo dei se ARKETA mixanimata to configuration
ayto na doylevei (diladi 64K / 128K) me aplo 16550, me diaforetikes M/B kai
diaforetika chipsets...

Kalo einai na ksereis oti se ena pososto 95% (kai bale) ta problimata
ofeilontai ston xristh kai oxi ston ypologisti h sto leitoyrgiko (akoma kai
sta windows), eksoy kai to PEBKAC...

> kai den ton parotrina se tipota eipa oti *ean* den dei fos
> mallon thelei seiriaki

let me paste that again:
=====
ara mallon thes mia pci "smart" seiriaki me kapoio uart
opos 16650 kai arketi mnimi buffer
=====

> akomi kai na ekana lathos (pou den to kseroume)
> prospathisa oso mporousa na doso tin kaliteri simvouli
> to na prospathis na me vgaleis malaka (FUD) einai ligo
> antideontologiki simperifora

ksekola. To FUD einai ekfrasi. Einai san an se lene 're' kai na prosbalesai.
An ithela na po oti les malakies gia kati, tha sto elega (opos to ekana sto
2o mail).

> fortosa toso poli giati eimai epaggelmatias sto xoro kai
> vgazo to psomi mou apo simvoules kai den dexomai anonimes
> katigories oti pao na kerdoskopiso esto kai san iponnoia

Sorry alla kai ego eimai epagelmatias kai exo idi polles antiriseis me/gia
arketoys epagkelmaties, opote as min to sizitisoyme... Tora gia tin
kerdoskopia, epanalambano oti den itan ayto to noima. An to blepeis etsi tote
problima soy mias kai den mporo na po poio kathara oti den itan ayto to
noima...

> ALLA na
> amfisvitiseis giati eipa auto pou eipa oxi den to dexomai

No offense alla pisteyo (kai elpizo na kano lathos) oti exeis kapoio
psyxologiko problima kai pisteveis oti oloi soy ormane, arpazesai me tin mia
kai eknevrizesai sxetika eykola. Bebaia ksero oti ayto poy soy leo einai
dyskolo na to dexteis kai oti apla tha se eknevrisei poio poly, alla ayto tha
einai apla h epibebaiosh toy...

.. opos kai to:

> na prosexeis ti grafeis kai na min ksekinas toso
> epithetika alli fora

Basika to *MONADIKO* poy epeythinotan se esena itan *isos* h leksi FUD. Ta
ypoloipa ola itan meros tis sizitisis h opoia den eixe na kanei me esena,
alla me to idio to thema.

anyway... End of thread opos eipes...

<<V13>>

p.s. Oso gia to onoma, ayto to afino san eksaskisi na to breis apo to GPG
key...