netmod + net connection over 57600

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Sun Apr 20 17:50:35 EEST 2003

V13 wrote:

> O typos leei oti o idios mpenei me 56K, opote les (sosta) oti mporei na ftaiei
> h syriaki toy kai prin rotiseis kan ti rithmiseis exei kai prin deis an ftene
> aytes toy les na parei allh syriakh ? H monh fora poy eixa problima me thn
> idia tin syriaki san h/w itan se enan 386SX opoy to M/B eixe to 16450 kai
> zorizotan to mixanima. Molis alaksa to board se allo me UART 16550 ola
> doylevan roloi kai apo tote exo dei se ARKETA mixanimata to configuration
> ayto na doylevei (diladi 64K / 128K) me aplo 16550, me diaforetikes M/B kai
> diaforetika chipsets...

mono pou emena den mou aresoun oi software
hacks + kludge kai protimo tin sigouri
hardware lisi

giati ?

giati ipotheto oti to na trexei i sindesi
(efoson thelei na anevei se katharo 128k
kai oxi na meinei sta 115k)
tou pano apo mia poiotiki seiriaki, tou einai
pio simantiko apo ta 20 xiliarika pou tha apoxoristei gia na tin
apoktisei

giati sixainomai tis faseis me lost packets,
buffer overuns kai o pelatis na se ksanakalei
kai na sou lei den mou ekanes kali douleia
kai den exo grigoro internet

giati sixainomai to dial-up connection twn
win pou den sou anaferei tin pragmatiki
taxitita sindesis alla ti vlepei to modem
mexri tin seiriaki

giati eida anthropous pou afou eftisan
aima gia na sindethoun, to kataferan mono
afou meiosan tin taxitita tous se simeio pou
i seiriaki na mporei na anteksei

apo tin alli meria mporei na einai enas
ftoxos foititakos kai auto pou eipa na
min ton voleuei oikonomika

lipamai, oi dikoi mou pelates sinithos exoun
arketa ekatommyria i dissekatommyria stin trapeza
kai to downtime tou 1 sec, tous einai poli pio simantiko apo ta 20
xiliarika

se kamia periptosi den isxiristika oti prosefera
tin pio oikonomiki (value for money) lisi alla tin pio poiotiki efoson
milame gia mikra posa

oute isxiristika oti to 16550A den tha ton
kalipsei, alla eipa *ego* , *prosopika* ti
tha ekana gia na exo to kefali mou isixo

kai den apeuthinomoun kirios ston mp3man
alla stous ipoloipous sinadelfous oste
na kseroun ama doun ta skoura me to netmod
na psaksoun kai tin seiriaki

(afou exeis tin diathesi na apantas sta thread
mou na thimasai oti polles fores milao genika kai
pros tous sinadelfous mou kai perimeno oti
polla kommatia tou puzzle tha ta simlirosoun
oi idioi opos to "giati einai kalo na min disarestithi o pelatis ?")

kai ego exo erthei se antiparathesi me sinaderfo
legontas oti to na tou valoume seiriaki
einai lathos giati fortonoume hardware ston pelati, guess what ? oi
dikoi tou pelates pote
den paraponethikan oti den exoun ok sindeseis
meta apo format i upgrade

opote meta apo auto exo mathei na protimo
to hardware raid vs software raid ;)

me katigorises gia fud epeidi exo diaforetiki
texniki filosofia epilisis apo esena ?

mallon ipostirizoume kai alli omada
ti tha ginei tora tha me stileis stin pira ?

nai ta pira ligaki...

> No offense alla pisteyo (kai elpizo na kano lathos) oti exeis kapoio
> psyxologiko problima kai pisteveis oti oloi soy ormane, arpazesai me tin mia
> kai eknevrizesai sxetika eykola. Bebaia ksero oti ayto poy soy leo einai
> dyskolo na to dexteis kai oti apla tha se eknevrisei poio poly, alla ayto tha
> einai apla h epibebaiosh toy...

entaksei den sou aresei o antagonismos kai
protimas na spiloneis ipolipseis sinadelfwn
soy, kalyptomenos apo tin anonimia

kai mena mou aresoun ta lefta alla den kano etsi

--
giorgos tsimaras
linux manual : members.hellug.gr/zakinthinos