netmod + net connection over 57600

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Sat Apr 19 16:51:09 EEST 2003

> netmod + net connection over 57600
>
> V13 v13 at priest.com
> Sat, 19 Apr 2003 13:56:11 +0300
>

> Nope.. FUD simainei Fear Uncertainty Doubt kai apla itan mia politiki tis IBM
> gia na apotrepsei ton kosmo na agorazei ypologistes apo alloys.
> San eneia den
> exei na kanei me kerdos h oxi.. den ksero poios sto eipe ayto, alla FUD

malista, i xeiragogisi ton katanalotwn den exei sxesi me
to kerdos, kalo, kalo,

propaganda=kerdos
mou to eipan to slashdot kai ta 10 xronia empeirias sto emporio

alla mallon esi ksereis kalitera

> theoreitai otidipote astirikto legetai ston allon me skopo (me tin eyryteria
> eneia tis leksis) na ton apotrepsei apo kati h na ton parotrinei gia kati
> allo, xoris na yparxei aparaitita oikonomiko h kapoio allo ofelos.

to "mpeno me 56k" einai astirikto etsi ?, pes mou giati
mporei na ekana kai lathos stin analisi kai na trexei kati
pou den to katalava

kai nai ean elege 64k den tha milaga giati pleon
simainei oti einai thema netmod .. isp access server... OTE...kppp
alla apo tin stigmi pou den perna ta 57600 simainei oti
paizei kai i seiriaki

kai den ton parotrina se tipota eipa oti *ean* den dei fos
mallon thelei seiriaki

legontas oti leo astiriktes mala... den nomizo
oti simvalleis se kati ektos ean apodeikseis oti etsi ontos
einai

akomi kai na ekana lathos (pou den to kseroume)
prospathisa oso mporousa na doso tin kaliteri simvouli
to na prospathis na me vgaleis malaka (FUD) einai ligo
antideontologiki simperifora

nai mporei na eimai malakas alla protimo na
autoanakirixtho kai oxi na me vgaleis esi :)

> Genika to FUD exei na kanei me ta logia poy les kai oxi me to atomo poy ta
> leei, opote adika prosblithikes.

oi ennoies exoun allaksi ligo stin piatsa giati
girizoun apeira papagalakia

kai nai ta logia mou mporei kalista na itan lathos alla
mporei kai oxi, auto den simainei oti eixa san skopo na
eksapatiso kanenan kai distixos o tropos pou to egrapses
edeixne auto

den prosvlithika alla na min vgo kai kleftis filara.....

> ... ayta nomizo oti apantane kai sta ypoloipa poy egrapses ...

katholou alla end of thread, ta ipoloipa ean thes me
prosopiko kai me to onoma sou

> Gia na min to zalizoyme, nomizo oti tis idies mal^H^H^Histories tis sizitasame
> stin LGU me esena san kentriko iroa... which explains to giati arpaxtikes apo
> mia leksi kai fortothikes toso poly...

oson afora to cc
etsi m'aresei kai krata tous xaraktirismous gia parti sou

fortosa toso poli giati eimai epaggelmatias sto xoro kai
vgazo to psomi mou apo simvoules kai den dexomai anonimes
katigories oti pao na kerdoskopiso esto kai san iponnoia

gia rota kai tous ipoloipous edo mesa pou vgazoun to psomi
tous apo tin idia douleia pos tha antidrousan

na mou peis oti exeis lathos gia auto kai auto to logo
to dexomai kai einai poli pithano giati polis kosmos exei
128k, ara kales seiriakes oxi omos oloi,

ALLA na
amfisvitiseis giati eipa auto pou eipa oxi den to dexomai

na prosexeis ti grafeis kai na min ksekinas toso
epithetika alli fora

--
giorgos tsimaras
linux manual : members.hellug.gr/zakinthinos