netmod + net connection over 57600

V13 v13 at priest.com
Fri Apr 18 16:52:41 EEST 2003

On Friday 18 April 2003 12:48, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> genika gia na doulepsi to netmod+kppp mou exoun pei (giati
> den exo oute netmod , oute kppp) oti thelei meiosi tis
> taxititas seiriakis sta 57600 kai rithmisi tou pediou
> "delay" sto kppp

Ayto einai FUD. Exo ton pppd (oxi to kppp) na doylevei tin siriaki sta 115200
edo kai xronia, opos kai poloi alloi. Ase antitheth periptosi den tha
mporoyses na ekmetaleyteis ta 64Kbit toy enos kanalioy toy ISDN.

> apo oso katalavaino auto ginetai giati sta ftina pc pou
> exoume kaneis den skeftike oti kapote tha iparxei
> epikoinonia pano apo 57600 pragmatiki kai oxi mono gia
> diafimisi

Gia tin akribeia, h syriakh PCs ftanei mexri 230400 kai nomizo kapoy exo dei
na anaferetai kai to 460K. Ayto poy les isxyei me ta palia netmod san to diko
moy, ta opoia den mporoyn na pane thn syriaki toys se taxytita megalyterh apo
115200 me apotelesma na min mporeis na ekmetaleyteis ta 128Kbps toy dikanaloy
ISDN (kai den exoyn USB port)

> ara mallon thes mia pci "smart" seiriaki me kapoio uart
> opos 16650 kai arketi mnimi buffer

Den ksero to 16650 ti einai, alla to 16550A poy exo ta katafernei mia xara sta
115200. Exo dokimasei kai me 128K ISDN sindesi kai pali den eixe problima.

<<V13>>