netmod + net connection over 57600

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Fri Apr 18 23:09:53 EEST 2003

> netmod + net connection over 57600
>
> V13 v13 at priest.com
> Fri, 18 Apr 2003 16:52:41 +0300
>

> Ayto einai FUD. Exo ton pppd (oxi to kppp) na doylevei tin siriaki sta 115200
> edo kai xronia, opos kai poloi alloi. Ase antitheth periptosi den tha
> mporoyses na ekmetaleyteis ta 64Kbit toy enos kanalioy toy ISDN.

mallon den diavases kala to ti eipe o arxikos poster
giati eipe "mpeno me 56k" auto simainei oti ontos
exoume under-utilization kai miristika oti *_mallon_* kati
paizei me tin seiriaki

ksereis den douleuo gia to plaisio gia na prootho tis
kartes tous, mporeis na kratiseis tis katigories sou gia
ton eauto sou i prin peis FUD na ksereis ti simainei
(FUD einai katigoria gia tin xrisi pseudwn eidisewn me
skopo to kerdos)

ama me katigoreis gia apati na mou peis kai pos akrivos
evgala lefta

exo dei apeires fores to ergo na einai xalia poiotita i seiriaki
kai na exoun provlimata oi texnikoi giati alli taxitita
paizei stin pragmatikotita, alli anaferei to programma
sindesis
kai alli apaiteitai gia na iparksi sosti epikoinonia

auto pou egrapsa to egrapsa giati exo 1 toulaxiston periptosi
se mandrake 9.0
opou meta apo 1 evdomada enasxolisis to mono pou efere
lisi itan na meiothi i taxitita, exo mia akomi periptosi
opou eixe ta idia xaraktiristika me toy mp3man kai pali
apo oso ksero meiothike i taxitita

> Gia tin akribeia, h syriakh PCs ftanei mexri 230400 kai nomizo kapoy exo dei
> na anaferetai kai to 460K. Ayto poy les isxyei me ta palia netmod san to diko
> moy, ta opoia den mporoyn na pane thn syriaki toys se taxytita megalyterh apo
> 115200 me apotelesma na min mporeis na ekmetaleyteis ta 128Kbps toy dikanaloy
> ISDN (kai den exoyn USB port)

me aplo UART 460K eh? kai ego exo dei ton mega-aleksandro

nomizo oti den psonizoume apo ta idia magazia

profanos esi exeis vrei kapoio magazi opou oi
seiriakes stis mitrikes einai apaixtes kai oxi
mapa = sta xartia kai tis diafimiseis apsoges, stin praksi
miden

se pliroforo oti kapoioi einai ligo pio atyxoi katanalotes
apo esena

kai oxi den milao gia ta netmod, aplos epeidi exo atomo
pou anagkastike na katevasei tin taxitita kai ksero oti
stin piatsa kikloforoun xalia seiriakes (san ta winmodems
ena pragma, gia na meiothi to kostos) gia auto eipa auto pou eipa

> Den ksero to 16650 ti einai, alla to 16550A poy exo ta katafernei mia xara sta
> 115200. Exo dokimasei kai me 128K ISDN sindesi kai pali den eixe problima.

RTFM , ama den ksereis ti einai to 16650 na min milas,
den eipa oti einai entelos
aparaitito na agorasei kapoia karta alla ama den dei fos
kai thelei fast connection
tote na psaksei kati me auta ta specifications ta opoia
einai ligo pio pano apo to meso oro....

> <<V13>>

ps euxaristo alla den xreiazetai na mou kaneis cc sto
mailbox mou

--
giorgos tsimaras
linux manual : members.hellug.gr/zakinthinos