netmod + net connection over 57600

DJ Art djart at linux.gr
Fri Apr 18 12:41:21 EEST 2003

On Friday 18 April 2003 12:48, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> genika gia na doulepsi to netmod+kppp mou exoun pei (giati
> den exo oute netmod , oute kppp) oti thelei meiosi tis
> taxititas seiriakis sta 57600 kai rithmisi tou pediou
> "delay" sto kppp

Νομίζω ότι όλα αυτά ισχύανε για kppp παλιότερης έκδοσης από KDE 3.1.0.

Νομίζω πως στις εκδόσεις KDE 3.1.0, 3.1.1 και πάνω, δουλεύει κανονικά το
kppp χωρίς πειράγματα (σε μένα τουλάχιστον έτσι έγινε που το δοκίμασα,
θα το δοκιμάσω και σε Mandrake 9.1 όταν το εγκαταστήσω)

Πάντως, κάποια στιγμή σκοπεύω να γράψω ένα guide για το netmod. Οι
οδηγίες της Intracom ναι μεν είναι σωστές, αλλά δεν περιλαμβάνουν
τέτοιες λεπτομέρειες (με τα delays κλπ), οπότε αν εφαρμόσει κανείς
τυφλοσούρτικα αυτά που λένε, δεν θα δουλέψουν.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)