Hardware για low-power & low-budget Linux Home Serve r

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jun 3 14:46:10 EEST 2015

On 02/06/2015 02:27, Rouvas Stathis wrote:
> Συγνώμη, παρανόησα.
>
> Φαίνεται να έχεις budget 600euros και σου πρότεινα κάτι που κάνει 55 euros.
>
> Μ'αυτά τα λεφτά, άνετα φτιάχνεις και μόνος σου ότι θες.
>
> Για παράδειγμα, ξεκίνα από δω:
>
> http://www.e-shop.gr/case-coolermaster-rc-110-kkn2-elite-110-black-p-PER.813301
>

> και βάλε τα υπόλοιπα σιγά-σιγά.
> Είμαι βέβαιος ότι θα κατλήξςι σε κάτι ισοδύναμο του HP MicroServer με
> λιγότερα λεφτά.
>
> Τώρα, βέβαια, εσύ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου.
>
> -Στάθης

Το budget είναι 100-200Ε.

Το HP microserver υπάρχει στο eshop με 270Ε (cpu: G1610T, 2GB RAM, 4
bays -- δεν ξεφεύγει πολύ για όσα προσφέρει) και από άλλα έτοιμα
μικρότερα nas boxes το sharecenter 327L κοστίζει γύρω στα 120Ε και το
DS215J (Synology) γύρω στα 190Ε. Οι λύσεις με board+κουτί θα ξεκινούν
από τα 90-100 και θα φτάνουν τα 150 για boards με περισσότερα sata ports
(χωρίς να υπολογίζω πιθανά μεταφορικά για το board).

Πάντως το βασικό ερώτημα παραμένει: Μπορεί κανείς να εγκαταστήσει Debian
ARM ως κύριο λειτουργικό σε κάποιο έτοιμο NAS box όπως το sharecenter;