Hardware για low-power & low-budget Linux Home Serve r

Rouvas Stathis rouvas at mm.di.uoa.gr
Tue Jun 2 02:27:23 EEST 2015

Συγνώμη, παρανόησα.

Φαίνεται να έχεις budget 600euros και σου πρότεινα κάτι που κάνει 55 euros.

Μ'αυτά τα λεφτά, άνετα φτιάχνεις και μόνος σου ότι θες.

Για παράδειγμα, ξεκίνα από δω:

http://www.e-shop.gr/case-coolermaster-rc-110-kkn2-elite-110-black-p-PER.813301

και βάλε τα υπόλοιπα σιγά-σιγά.
Είμαι βέβαιος ότι θα κατλήξςι σε κάτι ισοδύναμο του HP MicroServer με
λιγότερα λεφτά.

Τώρα, βέβαια, εσύ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου.

-Στάθης