Hardware για low-power & low-budget Linux Home Serve r

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Jun 2 01:32:10 EEST 2015

Το board αυτό το είχα στα υπ'όψη καθώς από χαρακτηριστικά με
υπερκαλύπτει, εκτός από το μονό SATA port (κατέληξα ότι χρειάζομαι 2).

Επίσης η δυσκολία εύρεσης κουτιού με οδήγησε στα έτοιμα NAS boxes, όπως
το Sharecenter 327L της D-Link: http://tinyurl.com/px6n39s

Το πρόβλημα με αυτά τα έτοιμα NAS boxes, εκτός από το ότι η RAM τους
σπάνια είναι μεγαλύτερη από 512MB χωρίς να ξεφεύγει η τιμή, είναι και το
ότι δεν έχω βρει πουθενά κάποια πληροφορία για το αν μπορεί να
εγκατασταθεί custom OS ή πρέπει αναγκαστικά να χρησιμοποιηθεί το
προεγκατεστημένο.

ΥΓ: Τέλος, αν έβγαινε το HP ProLiant MicroServer gen8
(http://tinyurl.com/oaxpawp) με κάποιο DC powered intel/arm based board
σαν αυτό: http://tinyurl.com/onkg8el ή σαν αυτό που ανέφερες (αλλά με
τουλάχιστον 2 sata ports), θα είχα ήδη αποφασίσει.