sshfs και sudo

nk eos at eos.gr
Tue Sep 10 16:34:14 EEST 2013

ειτε οργανωνεις τα permisions σωστοτερα ωστε να μη "χρειαζεται" ενας
συγκεκριμενος χρηστης να επεξεργαστει αρχειο που δεν του ανηκει, ειτε
επιτρεπεις root login απο συγκεκριμενο/ους hosts στο sshd_config
Match host xx.xx.xx.xx
permitrootlogin yes

επιβεβαιωσε τη συνταξη γιατι δεν ειμαι σιγουρος πως θυμαμαι καλα

εννοειται πως η αξιοπρεπης λυση ειναι η πρωτη