sshfs και sudo

Petros Mikos petros.mikos at gmail.com
Tue Sep 10 16:10:47 EEST 2013

Καλησπέρα σας

Εχω ένα μηχάνημα τοπικό Α.Login χρήστη: user1
Εχω ένα μηχάνημα remote Β. Login χρήστη:user1
Είναι στημένα κλειδιά ssh και το sshfs στο Α και γίνεται mount σεέναν
τοπικό folder και βλέπω τα πάντα ωραία και καλά.
Θέλω μέσω του τοπικού folder να κάνω edit ένα αρχείοστο remote B και να
σώσω τις αλλαγές. Δεν μπορώ να το κάνω λόγω permissions γιατί αν ήμουν
στο remote B θα έπρεπε να κάνω sudo. Πως πρέπει να παραμετροποιήσω το
sshfs ή το fstab για να μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο; Η δε γίνεται; Από τα
λίγα που έχω καταλάβει για το security, προφανώς η λύση ΔΕΝ είναι να
χρησιμοποιώ root login στο ssh.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας