Re: sshfs και sudo

Nikos Platis nplatis at uop.gr
Tue Sep 10 17:20:58 EEST 2013

Αν τα αρχεία που θέλεις να κάνεις edit στον B ανήκουν στον root του B, τότε
καλύτερα να μην τα κάνεις μέσω του sshfs! Αν ανήκουν σε απλό χρήστη,
υπάρχει τρόπος να αντιστοιχίσεις τους χρήστες του Α με τους χρήστες του B.

Στις 10 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:34 μ.μ., ο χρήστης nk <eos at eos.gr> έγραψε:

> ειτε οργανωνεις τα permisions σωστοτερα ωστε να μη "χρειαζεται" ενας
> συγκεκριμενος χρηστης να επεξεργαστει αρχειο που δεν του ανηκει, ειτε
> επιτρεπεις root login απο συγκεκριμενο/ους hosts στο sshd_config
> Match host xx.xx.xx.xx
> permitrootlogin yes
>
> επιβεβαιωσε τη συνταξη γιατι δεν ειμαι σιγουρος πως θυμαμαι καλα
>
> εννοειται πως η αξιοπρεπης λυση ειναι η πρωτη

> --

Nikos Platis
Lecturer
Department of Informatics and Telecommunications, University of Peloponnese
nplatis at uop.gr  ---  http://www.uop.gr/~nplatis/  ---  +30 2710 372264