Web crawling και ελληνική νομοθεσία

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Sat May 18 14:14:05 EEST 2013

On 18/05/2013 01:02 μμ, Thanos Kyritsis wrote:
> Και εδώ είναι ακριβώς το σημείο που διαχωρίζω κι εγώ τη "γνώμη" μου
> (και για να μην παρεξηγηθώ, δεν διαφωνώ με τον νόμο). Θεωρώ πως ειδικά
> στην Ελλάδα τον παρερμηνεύουμε αυτόν το νόμο. Δύο απλά παραδείγματα:
> αν σηκώσω μια ιστοσελίδα στην οποία αναφέρω τους βασικούς κανόνες
> άλγεβρας, φαντάζομαι (και ελπίζω) πως δεν μπορώ να ισχυριστώ πως
> κατέχω το copyright. Και παρόλο που μπορεί να έχω από κάτω στο footer
> όλες αυτές τις βλακείες περί αναπαραγωγής, αν κάποιος κάνει crawl το
> site μου φαντάζομαι (και ελπίζω) πως θα αποτύχω αν του κάνω μήνυση.
> [...]

Θανάση όταν μπαίνει στη μέση η νομική επιστήμη σταματάει η λογική.
Οι λέξεις αποκτούν παράξενες διαστάσεις τις οποίες δεν μπορούσες να
φανταστείς ποτέ.
Οπότε όλα αυτά που λες είναι σωστά, μέχρι να βρεθεί ένας δικαστής που
έχει ξυπνήσει στραβά να πει
οτι δεν είναι.
Δες πχ το εξής απαγορεύεται η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων, οπότε την
βαφτίζουμε τακτοποίηση και όλα καλά.

Στο τέλος της γραμμής όλα κρίνονται απο ένα άτομο το οποίο μπορεί να
έχει γνώμη της νομοθεσίας (δικαστής) αλλά όχι του domain που δικάζει (πχ
το ιντερνετ, πατέντες, θέματα βιοηθικής και βιοτεχνολογίας) και είναι
στο χέρι του να αποφασίσει τι είναι σωστό και τι λάθος.
Έτσι αν ένας δικαστής αποφανθεί οτι το να βάζεις το μπανερ στη πάνω
πλευρά της σελίδας είναι αποκλειστικό δικαίωμα κάποιου, θα σου πάρει
χρόνια να προσβάλλεις την απόφαση και να αποδείξεις οτι υπάρχει και η
κοινή λογική η οποία δε μπορεί να πατεντάρεται.

Αυτά απο την πολύ μικρή εμπειρία που έχω απο δικηγόρους και δικαστές.

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr