Huawei E3251

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Jun 8 14:21:11 EEST 2013

2013/6/8 Yeorgios Kapellakis <kapellakis at gmail.com>:
> Καλησπερα,
>
> οποτε τα πραματα δεν εχουν αλλαξει πολυ απο την τελευταια φορα που
> δοκιμασα...
>
> Τοτε το ειχα κανει να παιξει σε Slackware 9 η 10 (2,5 ωρες να το σεταρω) για
> 5 λεπτα και μετα απο reboot δεν ξανα-επαιξε.
>
> Ενω εδειχνε οτι συνδεεται δεν ανοιγε σελιδες στο internet.

Αυτό μπορεί να ήταν κάτι τελείως χαζό όπως π.χ., να μη σου
έστελνε DNS servers ή οι DNS servers που έστελνε να ήταν
ό,τι να ναι και να απαντούσαν μετά από κανένα δίωρο :P
(μου έχει συμβεί αρκετές φορές όταν χρησιμοποιούσα στικάκια
κινητής).

Οπότε π.χ., με 8.8.8.8 στο /etc/resolv.conf θα έκανες τη δουλειά
σου (υποθέτοντας μη ύπαρξη NetworkManager, dnsmasq,
resolvconf κλπ).

Χαιρετισμούς,
Παντελής