Huawei E3251

Yeorgios Kapellakis kapellakis at gmail.com
Sat Jun 8 13:59:12 EEST 2013

Καλησπερα,

οποτε τα πραματα δεν εχουν αλλαξει πολυ απο την τελευταια φορα που
δοκιμασα...

Τοτε το ειχα κανει να παιξει σε Slackware 9 η 10 (2,5 ωρες να το
σεταρω) για 5 λεπτα και μετα απο reboot δεν ξανα-επαιξε.

Ενω εδειχνε οτι συνδεεται δεν ανοιγε σελιδες στο internet.

Δεν εχω την πολυτελεια να το σεταρω για ωρες, οποτε μενει η λυση παιρνω
ασυρματο WiFi για το 3G.

Ευχαριστω για τον χρονο σας,

Γιωργος