Huawei E3251

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Jun 8 13:12:30 EEST 2013

2013/6/8 Yeorgios Kapellakis <kapellakis at gmail.com>:
> [...]

Για τις συσκευές αυτού του είδους δεν υπάρχει ακριβώς η έννοια
του "kernel driver". Συνήθως ο υπολογιστής τις βλέπει ως usb-serial
ή κάτι αντίστοιχο, οπότε το πρόβλημα είναι απλά θέμα probing και
configuration σε high-level (ΑΤ commands).

Το "να παίζει άνετα" σημαίνει ότι ο ModemManager μπορεί κάπως
να αναγνωρίσει αυτόματα ότι έχει συνδεθεί η συσκευή αυτή και
ότι γενικά είναι γνωστό το ποια AT commands χρειάζονται για να
τη βάλει σωστά σε λειτουργία + πιθανά "quirks".

Νομίζω ότι αυτό το κομμάτι δε δουλεύει ακόμα για τη συγκεκριμένη
συσκευή. Αν όμως δουλέψεις "manually" δεν έχεις αυτό το πρόβλημα
γιατί εσύ προφανώς ξέρεις ποια συσκευή έχεις συνδέσει
(άρα δε σε απασχολεί η ανίχνευση) και μπορείς απλά να πειραματιστείς
με AT commands μέσω minicom μέχρι να δουλέψει και μετά με
pppd.

Αν κάνεις τον κόπο και ξέρεις και λίγο C, μπορείς να γράψεις και
το απαραίτητο patch για το ModemManager και να το στείλεις,
αλλιώς μπορείς να γράψεις απλά ένα blog post για το πώς το
έκανες να δουλέψει και να περιμένεις να γράψει τον κώδικα
κάποιος άλλος :)

Χαιρετισμούς,
Παντελής