Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Oct 30 16:59:31 EET 2012

On 30/10/2012 3:08 μμ, Stefanos Kouzof wrote:
> Ορίστε και μια δεύτερη προκήρυξή, που αφορά τον ΟΑΕΠ:
>
> http://www.oaep.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=206%3Adiabouleusipsifiakesypiresiesoaep&catid=1%3Alatest-news&lang=el

Περιγράφει την τυπική υποδομή ενός Δημοσίου Φορέα, και τι χρειάζεται
> για να λειτουργήσει. Ζητάνε απλά πράγματα κατά βάθος, αλλά με διάφορα
> "καλούδια" εκτυπώσεων, αυτοματισμών κλπ για να ανεβάσουν την τιμή και
> να πετάξουν έξω συνήθη λογισμικά.

Αν δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για μελέτη και ανάπτυξη, τα πάντα είναι
δυνατά. Και πολλές εγχώριες εταιρίες θα απασχοληθούν και καλό θα είναι
το αποτέλεσμα. Αλλά όσο θα σου λέει ο υπουργός ότι δεν υπάρχει χρόνος...

ΥΓ: Διαβάζω ότι δεν είναι γνωστά τα χαρακτηριστικά του λογισμικού που
αφορά ο διαγωνισμός και βγαίνω από τα ρούχα μου!!! Αδιανόητα πράγματα.

--
Γιώργος