Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Tue Oct 30 15:08:04 EET 2012

Ορίστε και μια δεύτερη προκήρυξή, που αφορά τον ΟΑΕΠ:

http://www.oaep.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=206%3Adiabouleusipsifiakesypiresiesoaep&catid=1%3Alatest-news&lang=el

Περιγράφει την τυπική υποδομή ενός Δημοσίου Φορέα, και τι χρειάζεται για να
λειτουργήσει. Ζητάνε απλά πράγματα κατά βάθος, αλλά με διάφορα "καλούδια"
εκτυπώσεων, αυτοματισμών κλπ για να ανεβάσουν την τιμή και να πετάξουν έξω
συνήθη λογισμικά.
Τα δικαιολογητικά δε, άστα..

Στέφανος