Self-hosted email vs cloud service (πχ Google Apps)

G. Miliotis corfiot at elementality.org
Sat Oct 6 13:39:29 EEST 2012

Απαντώ σε όσα έχω κάτι να προσθέσω...

On 6/10/2012 1:11 μμ, George Notaras wrote:
> Αυτό για τον έλεγχο του antispam στη δωρεάν υπηρεσία δεν το γνώριζα,
> αλλά ούτως ή άλλως αναφερόμουν στο πακέτο ``Google Apps for business``
> ($50/user/year). Το feature list δεν το ξεκαθαρίζει καλά πάντως.
Αυτό έχει whitelists/blacklists σίγουρα.

> Το είδα και αυτό, αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω αν υποστηρίζει
> περισσότερα του ενός domain στο ίδιο mailbox. Αν όχι, τότε νομίζω ότι
> δεν συμφέρει σε περιπτώσεις που έχει κάποιος πάνω από 2-3 domain.
Έχουν ελάχιστο 5 mailboxes ανά domain όταν αγοράζεις (πληρώνεις ανά
mailbox).
Τώρα, κοιτώντας στο control panel δεν βλέπω τη δυνατότητα να προσθέσεις
ένα domain, φαίνεται να χρεώνουν το mail ως ζεύγος «domain - υπηρεσία».
Επομένως μάλλον πρέπει να ξαναπληρώσεις το κάθε domain x 5 mailboxes και
θα έλεγα ότι δεν συμφέρει, έτσι. Θέλεις ένα managed mail server πακέτο
κάποιου είδους, που μάλλον μεταφράζεται σε managed VPS/dedi (ΑΚΡΙΒΟ).

> Αυτό είναι τόσο σημαντικό; Το Backup MX δεν πρέπει να έχει filtering για
> spam κτλ; Σκεφτόμουν μήπως θα μπορούσα να τα αποφύγω όλα αυτά.
Εννοούσα backup των email σου, όχι backup MX.
Θεωρώ το backup στο Cloud πιο εύκολο γιατί δεν χρειάζεται να στήνεις
υποδομές εσύ, που είναι μια επιπλέον διαδικασία από το να στήσεις απλά
το mail server σου. Πρέπει όμως να βρεις καλό provider που να σου δίνει
αυτό που θες (πρόσβαση, διατήρηση, κλπ)

--Γ