Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sat Nov 3 17:07:03 EET 2012

2012/11/3 G. Miliotis <corfiot at elementality.org>

> [...]
>>> 2. Είναι σχετικά γνωστός (δημοσιότητα)
>>>

> Ειδικά αν συνδυαστούν με την επιλογή ενός μικρού κι «εύκολου» τομέα ως use
>>>

> Προφανώς θα πρέπει σε κάθε περίπτωση ή να βρεθεί ένας τομέας που δεν
> δυναστεύει ήδη το «πληροφοριακό κεφάλαιο» ή να γίνει η πρόταση σε μερικούς
> φιλότιμους ανθρώπους που θα βοηθήσουν.

Αυτό που έχω διαπιστώσει τόσο καιρό στην παροχή υπηρεσιών, είναι ότι η
καταγραφή των διαδικασιών έχει ήδη γίνει σε πολλούς δημόσιους φορείς, και
περιέχεται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001 που έχουν.
Οπότε, αν ένας φορέας είναι πιστοποιημένος, η μισή δουλειά έχει γίνει.

Από την άλλη, έχω στήσει paperless τέτοια συστήματα στα workflow που ξέρω,
και τελικά γίνεται σε 15 μέρες η δουλειά αν το έχεις ήδη σε χαρτί. Αν έχω
και μια βοήθεια τοπική για στήσιμο e-mail, δικτύου, χρηστών κλπ, τότε με
3-4 επισκεψεις τελειώσαμε. Αν κάποιος έχει εμπειρία σε οποιαδήποτε
workflow, μπορώ να του δείξω κιόλας τι χρειάζεται.

Επίσης, σε αυτό τον τομέα δεν υπάρχουν και πολλές εφαρμογές. Και οι
περισσότεροι δεν το έχουν καν αυτοματοποιημένο. Ενδεικτικά, στα ΕΛΤΑ το
έχουνε σε ..φύλλα Excel(φόρμες) και αρχεία ...Word(κείμενα).

Στέφανος