Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Emmanouil Batsis (Manos) manos at abiss.gr
Sun Nov 4 09:42:19 EET 2012

On 11/03/2012 05:07 PM, Stefanos Kouzof wrote:
> Αυτό που έχω διαπιστώσει τόσο καιρό στην παροχή υπηρεσιών, είναι ότι η
> καταγραφή των διαδικασιών έχει ήδη γίνει σε πολλούς δημόσιους φορείς,
> και περιέχεται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001 που
> έχουν. Οπότε, αν ένας φορέας είναι πιστοποιημένος, η μισή δουλειά έχει
> γίνει.

Τέτοιες καταγραφές αποτυπώνουν, συνήθως, την επίσημη εκδοχή ροών
εργασίας όπου δεν λαμβάνονται υπόψιν λεπτομέρειες όπως ανεπίσημες
ιεραρχίες προσωπικού και τεχνογνωσίας, ενώ συχνά περιλαμβάνουν βήματα
αναγκαία μόνο βάση συγκυριακών παραγόντων (εκάστοτε υποδομή ή
αναγκαιότητα λόγο ελλείψεων ή αντίστασης προς προσπάθειες
βελτιστοποίησης μέσω μηχανοργάνωσης κτλ.)

Manos