web cache

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Mon Mar 19 19:40:16 EET 2012

Μήπως ψάχνεις αυτό;

http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/

Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, απλά ήταν default εγκατεστημένο σε κάποιο παλιό
Debian.

Για το δεύτερο συνιστώ να ψάξεις και να κατεβάσεις το manual σε HTML μορφή
για offline χρήση. Η MySQL και η PHP π.χ. προσφέρουν κάτι τέτοιο και δεν
ξέρω για ποιό software το χρειάζεσαι εσύ. Αν δεν το έχουν σε τέτοια
μορφή... κάνε την online έκδοση wget --mirror ξερωγώ....

φιλικά,

Στις 19 Μαρτίου 2012 6:54 μ.μ., ο χρήστης Antonis Christofides <
anthony at itia.ntua.gr> έγραψε: