γιατί μερικές φορές το ping αγνοεί την παράμετρο -i

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Mar 20 09:06:54 EET 2012

Έχει κανεις ιδέες ως προς το γιατί μερικές φορές όταν θέλω να κάνω
ping με συχνότητα υψηλότερη από ένα ping ανά δευτερόλεπτο (π.χ. ping
-i0.2) το ping με αγνοεί και συνεχίζει με το default 1 ping/sec?
Μου έχει τύχει ακόμα και να κάνω ping -i0.2 hostname και να στέλνει
ανα sec και ping -i0.2 ip-του-hostname και να στέλνει ανά 0.2sec!!!
Άλλες φορές ξεκινά να στέλνει ανά 0.2sec και μετά από 100-200-500
pings επιστρέφει μόνο του στο 1ping/sec.

Νίκος