web cache

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Mar 19 18:54:55 EET 2012

Υπάρχει κάποιο λογισμικό web cache που να μπορώ να εγκαταστήσω το λάπτοπ
μου, να βάλω το νετσκέιπ να το χρησιμοποιεί ως πρόξυ, και να μου δίνει
τις σελίδες που έχω ήδη επισκεφθεί γρήγορα; Το θέλω για δύο λόγους:

1) Offline browsing
2) Πολλές από τις σελίδες που επισκέπτομαι και κάνω βαρειά χρήση είναι
software documentation. Εντούτοις, είναι δυναμικές σελίδες και κάθε φορά
(ακόμα και για να πατήσω back στο browser) πρέπει να περιμένω 5
δευτερόλεπτα να τις ξαναφορτώσει. Θέλω να αποκρίνεται άμεσα σ' αυτή την
περίπτωση. Από την άλλη, δεν θέλω να δημιουργηθούν υπερβολικά προβλήματα
με σελίδες που έχουν γνήσιο δυναμικό περιεχόμενο.