Τίτλος gnome terminal

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Fri Mar 2 10:16:12 EET 2012

On 03/02/2012 10:30 AM, Antonis Christofides wrote:
> Έχω ανοιχτά τέσσερα gnome-terminal. Ο τίτλος είναι "Terminal" σε όλα.
> Θέλω να αλλάξω τίτλους για να τα ξεχωρίζω.

Ωστε να ξερεις ποιο ειναι το πρωτευον και ποιο το δευτερευον για να
μπορεις να χρησιμοποιησεις το αλλο στην περιπτωση που κατι παθει το ενα,
σωστα;

Μπορεις να το κανεις οπως περιγραφεται εδω :

http://www.faqs.org/docs/Linux-mini/Xterm-Title.html

αλλα και παλι δεν υπαρχει κατι να σου εγγυηθει οτι οταν θα τρεξεις κατι
δε θα παει να αλλαξει τον τιτλο κατω απο τα ποδια σου.