Τίτλος gnome terminal

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 2 16:40:58 EET 2012

On Fri, 02 Mar 2012 10:16:12 +0200, Christos Ricudis <ricudis at paiko.net> wrote:

> Ωστε να ξερεις ποιο ειναι το πρωτευον και ποιο το δευτερευον για να
> μπορεις να χρησιμοποιησεις το αλλο στην περιπτωση που κατι παθει το
> ενα, σωστα;
>
> Μπορεις να το κανεις οπως περιγραφεται εδω :
>
> http://www.faqs.org/docs/Linux-mini/Xterm-Title.html
>
> αλλα και παλι δεν υπαρχει κατι να σου εγγυηθει οτι οταν θα τρεξεις
> κατι δε θα παει να αλλαξει τον τιτλο κατω απο τα ποδια σου.

Όπως λέει κι ο Χρήστος αν επιτρέψεις από τα profile preferences να
αλλάζει ο τίτλος δυναμικά με xterm-compatible escape sequences μπορεί να
στον αλλάξει κι οποιοδήποτε πρόγραμμα (αυτό που λες κι εσύ στο τέλος).

Οπότε μια λύση για να μη μπορεί να αλλάξει ο τίτλος και να είναι 'fixed'
ανάλογα με το τερματικό είναι να φτιάξεις ένα ξεχωριστό προφίλ για κάθε
τερματικό που θέλεις να έχεις μόνιμα ανοιχτό και να βάλεις στο προφίλ
τον τίτλο που θέλεις (απενεργοποιώντας ταυτόχρονα και τις αλλαγές).