Τίτλος gnome terminal

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Mar 2 10:30:10 EET 2012

Έχω ανοιχτά τέσσερα gnome-terminal. Ο τίτλος είναι "Terminal" σε όλα.
Θέλω να αλλάξω τίτλους για να τα ξεχωρίζω.

Αν πάω Terminal -> Set title..., δεν δουλεύει, γιατί στο Edit -> Profile
Preferences, Title and Command, έχω επιλέξει "Keep initial title".

Αν στο Edit -> Profile Preferences, Title and Command, αλλάξω το Initial
title, τότε αλλάζει και στα τέσσερα παράθυρα.

Αν αντί για "Keep initial title" επιλέξω κάτι άλλο, τότε ο τίτλος
αλλάζει όποτε γουστάρει το κάθε ssh και το κάθε bash.

Είναι τόσο παράξενο αυτό που θέλω να κάνω;