LTSP με custom installation

Fanis Dokianakis fanis at infloop.gr
Sat Jun 23 08:03:11 EEST 2012

Στις Fri 22 of Jun 2012 17:36:19 Spiros Georgaras γράψατε:
> Καλό μεσημέρι σε όλους
>
> Θα ήθελα την γνώμη σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε για την
> υλοποίηση ενός συστήματος το οποίο έχει 1 server και n τερματικά
>
> Σύμφωνα με τις απαιτήσεις, δεν υπάρχει συγκεκριμένος τύπος υπολογιστή που
> θα χρησιμοποιηθεί για τα τερματικά· αρκεί να μπορεί να τρέξει linux -java,
> firefox σε full screen mode (πειραγμένος). Ο σκοπός είναι να εμφανίζει μία
> ιστοσελίδα η οποία ενημερώνεται κατά το δοκούν (εδώ μπαίνει η java)
>
> Το ζητούμενο είναι να μπορεί να συνδεθεί ένα τυχαίο pc σε οποιοδήποτε
> [...]

Καλημέρα Σπύρο,

κατα τη γνώμη μου η καλύτερη λύση είναι τα terminals να είναι diskless και να
φορτώνουν με pxe ένα kernel image και ενα basic initrd για να σηκώνουν μετά το
root μέσω nfs. Είναι δοκιμασμένη λύση και υποστηρίζεται σχεδόν από όλες τις
διανομές, όπου υπάρχει documentation. google diskless distro-name nfs root
Εναλλακτικά μπορείς, πάλι diskless να κάνεις pxe boot σε gpxe και να φορτώσεις
ένα kernel/root image μέσω http στη μνήμη και να κάνεις boot σα livecd.