LTSP με custom installation

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sat Jun 23 10:28:34 EEST 2012

Στις 23/06/2012 08:03 πμ, ο/η Fanis Dokianakis έγραψε:
> Στις Fri 22 of Jun 2012 17:36:19 Spiros Georgaras γράψατε:

> Καλημέρα Σπύρο,
>
> κατα τη γνώμη μου η καλύτερη λύση είναι τα terminals να είναι diskless και να
> φορτώνουν με pxe ένα kernel image και ενα basic initrd για να σηκώνουν μετά το
> root μέσω nfs. Είναι δοκιμασμένη λύση και υποστηρίζεται σχεδόν από όλες τις
> διανομές, όπου υπάρχει documentation. google diskless distro-name nfs root

Ίσως έχεις δίκιο και ίσως αυτό να παίζει σε ένα μικρότερο σύστημα. Και 'γω
αυτό κοίταξα αρχικά, αλλά...

Εδώ όμως μπορεί να έχουμε ακόμα και 80-100-120 τερματικά να παίζουν
ταυτόχρονα, οπότε τι server θα πρέπει να βάλουμε; εννοώ με πόση μνήμη; αν
θυμάμαι καλά κάπου έλεγε για 60-100ΜΒ μνήμη για κάθε client στο server, όποτε
μάλλον δύσκολο...

 > Εναλλακτικά μπορείς, πάλι diskless να κάνεις pxe boot σε gpxe και να
 > φορτώσεις ένα kernel/root image μέσω http στη μνήμη και να κάνεις boot σα
 > livecd.

Εννοείς να φορτώσω ολόκληρο iso στη μνήμη και να μπουτάρω από αυτό; υπάρχει
τέτοια δυνατότητα;

Ευχαριστώ για τα ως τώρα μηνύματά σας.
Όποια άλλη πρόταση σκέψη είναι ευπρόσδεκτη

Σπύρος