LTSP με custom installation

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Fri Jun 22 17:36:19 EEST 2012

Καλό μεσημέρι σε όλους

Θα ήθελα την γνώμη σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε για την υλοποίηση
ενός συστήματος το οποίο έχει 1 server και n τερματικά

Σύμφωνα με τις απαιτήσεις, δεν υπάρχει συγκεκριμένος τύπος υπολογιστή που θα
χρησιμοποιηθεί για τα τερματικά· αρκεί να μπορεί να τρέξει linux -java,
firefox σε full screen mode (πειραγμένος). Ο σκοπός είναι να εμφανίζει μία
ιστοσελίδα η οποία ενημερώνεται κατά το δοκούν (εδώ μπαίνει η java)

Το ζητούμενο είναι να μπορεί να συνδεθεί ένα τυχαίο pc σε οποιοδήποτε σημείο,
να τρέξει μέσω δικτύου το installation, και στη συνέχεια να κάνει reboot στο
εγκατεστημένο σύστημα.

Οι σκέψεις που έχω κάνει είναι

1. να δουλέψει LTSP για να μπουτάρει αρχικά το pc από το δίκτυο
    Έχω δοκιμάσει με openSUSE (με το kiwi) αλλά ενώ μπορώ και μπουτάρω,
    τελικά καταλήγω σε kernel panic. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι
    πρόβλημα της συγκεκριμένης διανομής...
2. να φτιαχτεί ένα custom installation CD/DVD/κάτι
3. αυτό το custom installation CD/DVD/κάτι να μπει ως image στο
    thin-client server του βήματος 1

Είναι τα παραπάνω εφικτά; Μπορούμε να κινηθούμε σε κάποιον άλλο δρόμο;

Αν όχι, ποια διανομή θα μας επέτρεπε εύκολη δημιουργία του custom installation
CD/DVD/κάτι; Προφανώς θέλουμε καλή αναγνώριση hardware -δε νομίζω να υπάρχει
κάποιο άλλο προαπαιτούμενο...

Πώς αυτό θα μπορούσε να περαστεί/μετατραπεί σε image για τον thin-client server;