Pacemaker/corosync/heartbeat/openais

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jul 24 11:18:43 EEST 2012

Ευχαριστώ. Μια ακόμα ερωτησούλα: Έκανα μερικά πειράματα ακολουθώντας το
Clusters from scratch, σε δύο virtualbox VMs που έτρεχα στο desktop μου.
Debian squeeze. Όταν αρχικά δοκίμασα με corosync 1.2.1-4, κρεμούσε και
είχε 100% CPU usage. Μετά δοκίμασα με 1.4.2-1~bpo60+1, και δούλευε μεν,
αλλά είχε 30% CPU usage. Ένα λογισμικό που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί
για high availability και κάνει τέτοια κόλπα δεν μου εμπνέει την
εμπιστοσύνη φυσικά. Από την άλλη, εφόσον είναι τόσο δημοφιλές, υποθέτω
ότι κάτι θα έχω καταλάβει λάθος. Μήπως έχεις καμιά ιδέα;

> εδώ σε έχασα.

Οι δύο server μου είναι σε διαφορετικά υποδίχτυα (σε διαφορετικά
κτίρια που ανήκουν στον ίδιο hoster). Έχω μια failover IP address την
οποία ο δικτυακός εξοπλισμός του hoster την route στον σέρβερ που θέλω.
Όταν ένας σέρβερ θέλει να πάρει την failover IP address, π.χ. επειδή
διαπιστώνει ότι ο άλλος δεν αποκρίνεται, τότε κάνει κάτι σαν το εξής:

wget --user=... --password=... --post-data=server=...  https://hosters-api-address/

Οπότε δεν δουλεύουν ούτε τα broadcast κόλπα του keepalived ούτε τα
multicast κόλπα του corosync, χρειάζεται unicast. (Για το multicast δεν
είμαι σίγουρος, αλλά η διαίσθησή μου και η απουσία του προϊόντος από τον
κατάλογο λέει ότι δεν παίζει.)