Pacemaker/corosync/heartbeat/openais

Pavlos Parissis pavlos.parissis at gmail.com
Tue Jul 24 11:44:35 EEST 2012

2012/7/24 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Ευχαριστώ. Μια ακόμα ερωτησούλα: Έκανα μερικά πειράματα ακολουθώντας το
> Clusters from scratch, σε δύο virtualbox VMs που έτρεχα στο desktop μου.
> Debian squeeze. Όταν αρχικά δοκίμασα με corosync 1.2.1-4, κρεμούσε και
> είχε 100% CPU usage. Μετά δοκίμασα με 1.4.2-1~bpo60+1, και δούλευε μεν,
> αλλά είχε 30% CPU usage. Ένα λογισμικό που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί
> για high availability και κάνει τέτοια κόλπα δεν μου εμπνέει την
> εμπιστοσύνη φυσικά. Από την άλλη, εφόσον είναι τόσο δημοφιλές, υποθέτω
> ότι κάτι θα έχω καταλάβει λάθος. Μήπως έχεις καμιά ιδέα;

κάτι θυμάμαι σχετικά με τέτοια συμπεριφορά και είχε να κάνει με τις
ρυθμίσεις των rings.
ρώτα στην λίστα του pacemaker ή ψάξε στα αρχεία τους, κάτι θα βρεις

> [...]
> κτίρια που ανήκουν στον ίδιο hoster). Έχω μια failover IP address την
> οποία ο δικτυακός εξοπλισμός του hoster την route στον σέρβερ που θέλω.
> Όταν ένας σέρβερ θέλει να πάρει την failover IP address, π.χ. επειδή
> διαπιστώνει ότι ο άλλος δεν αποκρίνεται, τότε κάνει κάτι σαν το εξής:
>
> wget --user=... --password=... --post-data=server=...  https://hosters-api-address/
>
> Οπότε δεν δουλεύουν ούτε τα broadcast κόλπα του keepalived ούτε τα
> multicast κόλπα του corosync, χρειάζεται unicast. (Για το multicast δεν
> είμαι σίγουρος, αλλά η διαίσθησή μου και η απουσία του προϊόντος από τον
ααχα θες WAN cluster., ελπίζω το δίκτυα είναι σταθερά και να μην έχεις
πρόβλημα με timeouts.

θα πρέπει να φτιάξεις μόνος σου ένα clutser agent script το οποίο θα κάνει στο
status) να ελέγχει αν η  IP address είναι routable στο μηχάνημα αυτό,
δεν έχω ιδέα αν το υποστηρίζει ο hoster σου, αν όχι θα πρέπει να
κάνεις κάποιο μικρό τεστ με nc
start) να λέει στο hoster κάνει routable την  IP
stop) να λέει στο hoster να σταματήσει να κάνει routable την  IP

το οποίο θα πρέπει να περάσει τα τεστ εδώ
http://www.clusterlabs.org/doc/en-US/Pacemaker/1.0/html/Pacemaker_Explained/ap-lsb.html
αν δεν τα περάσει ΜΗΝ το βάλεις κάτω από την συστάδα.