Απορίες slapd

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Jul 14 17:00:45 EEST 2012

On -6863-2012-07-13 23:46 :, Christos Ricudis wrote:
> Ναι, αλλα δε μπορει να ξεκινησες απο το μηδεν με cn=config.

Αυτό είναι αλήθεια. Έχω ακόμα το slapd.conf.bak. Όμως δεν ξέρω τι
διαφορές έχει από το υπάρχον config, γιατί είναι αρκετά παλιό.

> Στην πραξη οποτε δοκιμαστηκε το ultimate data store for everything
> model, περισσοτερα βασανα προκαλεσε.

Άσε, μη με τσαντίζεις τώρα, γιατί θα την πληρώσει ο Κουκόπουλος, και δεν
φταίει σε τίποτε, να με βοηθήσει προσπαθεί. Ο Gervase Markham τους την
είπε πολύ ωραία:
http://www.openldap.org/lists/openldap-technical/201103/msg00086.html
αλλά βέβαια στου κουφού την πόρτα...