Απορίες slapd

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Fri Jul 13 23:46:41 EEST 2012

On 07/13/2012 04:51 PM, Antonis Christofides wrote:

> Δεν έχω slapd.conf, αφού έχω cn=config.

Ναι, αλλα δε μπορει να ξεκινησες απο το μηδεν με cn=config.

Συνηθως υπαρχει καποιο αρχεγονο slapd.conf το παραγομενο configuration
του οποιου σωζεται στο ελνταποδενδρι. Αυτο υποτιθεται οτι και καλα σου
επιτρεπει να διαχειριζεσαι το configuration του ldap server με τον ιδιο
τροπο που διαχειριζεσαι και τα δεδομενα του, ενδεχομενως οι αλλαγες που
κανεις να μην απαιτουν restart, κτλ.

Στην πραξη οποτε δοκιμαστηκε το ultimate data store for everything
model, περισσοτερα βασανα προκαλεσε.