Απορίες slapd

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jul 16 12:25:02 EEST 2012

On -6868-2012-07-13 15:52 :, Antonis Christofides wrote:
> Μπορώ να δω το cn=config μέσα από το port 389; Χρησιμοποιώ το luma για
> να browse μέσα στο ldap με γραφικό τρόπο, αλλά δεν μπορώ να δώ το
> cn=config. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Ας αφήσουμε προσωρινά αυτό το πρόβλημα, γιατί μου φαίνεται πως θα το
σπάσω το μηχάνημα, και ας πάμε σε ένα άλλο. Πώς μπορώ να anonymous bind;
Όταν του λέω

ldapsearch '(uid=anthony)'

χωρίς δηλαδή να έχω παράμετρο -D και χωρίς να έχω BINDDN στο .ldaprc,
τότε μου βγάνει το εξής:

SASL/DIGEST-MD5 authentication started
Please enter your password:   <- Πατάω κατευθείαν enter
ldap_sasl_interactive_bind_s: Invalid credentials (49)
        additional info: SASL(-13): user not found: no secret in database

Αφού δεν βάζω παράμετρο -D, δεν πρέπει να προσπαθήσει να anonymous bind;