Re: Απορίες slapd

Kostantinos Koukopoulos koukopoulos at gmail.com
Tue Jul 17 07:24:49 EEST 2012

2012/7/16 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>

> Το σλαπντ δουλεύει έτσι; Δηλαδή ο client ζητάει από το server να
> authenticate, ο server ρωτάει το sasl (που ρωτάει το pam, που
> χρησιμοποιεί το ldap, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία);

ναι, αν και είναι πιο πολύ έτσι: o client ζητάει από τον server
authentication/authorization, ο server λέει στο SASL "ανέλαβε το εσύ", το
SASL μιλάει με τον client μέχρι να τα βρουν, το SASL δίνει το ραπόρτο του
στον server και ο server εξυπηρετεί τον client.

> Πώς μπορώ να έχω ένα παράδειγμα; Του λέω, ας πούμε,
>
> ldapsearch '(uid=anthony)'
>
> αλλά το μόνο που με ρωτάει είναι password (ενώ θέλω να μου ζητήσει και
> username):
>
> SASL/DIGEST-MD5 authentication started
> Please enter your password:

τι έχεις στο ldaprc σου;

> Δοκιμάζω να του βάλω και την παράμετρο -I, αλλά τότε μου ζητάει
> "authorization name", "authentication name", και password. Τι στο καλό
> είναι το authorization name και το authentication name;

το authentication name είναι για παράδειγμα ένα username για το οποίο έχεις
στοιχεία ταυτοποίησης (password λ.χ.). Το authorization name είναι για
παράδειγμα ένα username για το οποίο ζητάς να λάβεις εξουσιοδότηση (όχι
αναγκαστικά το ίδιο με το authen).

http://en.wikipedia.org/wiki/Authentication#Authentication_vs._authorization

--
http://kouk.surukle.me