Re: Laser εκτυπωτής για Linux

Vivia Nikolaidou n.vivia at gmail.com
Fri Dec 14 13:12:21 EET 2012

2012/12/14 Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>:
> [...]
> Γενικά πιστεύω, είναι μια αγορά που θα την ευχαριστηθείς, έχουν καλό support.

Μήπως ζω σε κάποιο παράλληλο σύμπαν και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Η
εμπειρία μου από Samsung δεν ήταν και τόσο καλή :(

TL;DR: Δες ποιος εκτυπωτής έχει τα πιο φτηνά αναλώσιμα, δες αν
υποστηρίζεται ήδη στο CUPS, και πάρ'τον. Αν δεν υποστηρίζεται, μην τον
παίρνεις, ακόμα κι αν η εταιρεία ισχυρίζεται ότι υπάρχει υποστήριξη σε
linux.

Είχα πάρει τον CLP-320C, ο οποίος δεν υποστηρίζεται στο CUPS.
Υποστηρίζεται ο 315 βέβαια, αλλά η ποιότητα στις εικόνες ήταν λίγο
άθλια. Μου έκανε για κείμενο με κανένα γράφημα, αλλά όχι για κάτι
καλύτερο. Και εδώ αρχίζει η περιπέτεια.

Ο driver που δίνει η samsung είναι λίγο άθλιος. Σου βάζει εικονίδιο
στο desktop και σου δημιουργεί ένα group samsung στο start menu.
Αντικαθιστά κάποιες βιβλιοθήκες με δικές του, χωρίς να σε
προειδοποιεί. Και να ήταν και να δούλευε... Η σελίδα έβγαινε θαρρείς
και την έβλεπες μέσα από γρίλιες (μία σειρά τυπωμένη και μία κενή,
ακόμα και στα γραφικά), μία φορά στο αριστερό μισό της σελίδας και μία
στο δεξί. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι δε δούλευε ούτε ο
uninstaller.

Επικοινώνησα με το support τους και το μόνο που έμαθα ήταν ότι θα το
προωθούσαν στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα. Δεν ξαναείχα νέα τους.

Μετά από καιρό, βρήκα μία σελίδα που εξηγούσε πώς κάνεις σωστό
uninstall τον επίσημο driver (μαζί με τα κατάλοιπα που αφήνει ο
uninstaller) και έδινε .deb σωστά φτιαγμένα. Αυτό μου δούλεψε και
ηρέμησα, αλλά δε θα στο συνιστούσα... Καλύτερα πάρε κάτι που
υποστηρίζεται.

Βίβια