Re: Laser εκτυπωτής για Linux

Χρῆστος Νούσκας (Christos Nouskas) nouskas at gmail.com
Fri Dec 14 11:14:05 EET 2012

Ἔχω συνδέσει δεκάδες ἐκτυπωτές λέηζερ σέ λινουξόκουτα καί ὅλοι
ἀνεξαιρέτως ἔπαιξαν κανονικά. Αὐτό ὅμως πού λέω σέ ὅσους μέ ρωτᾶνε
εἶναι νά ξεκινήσουν τήν ἔρευνα ἀνάποδα: ρώτα ποιό ἀναλώσιμο λέηζερ
τόνερ εἶναι το φθηνότερο (μαγική συμβουλή: ψάξε στό eBay γιά «toner
ἀντιστοιχοῦν τά πιό συμφέροντα. Θά δεῖς πώς τό κόστος ἐκτύπωσης θά
μειωθεῖ δραματικά, ἀκόμα καί σέ σχέση μέ τίς ἀναγομώσεις.

Στόν οἰκιακό μου HP OfficeJet K5400 ἔχω ἀντικαταστήσει τά μελανοδοχεῖα
μέ αὐτά [0] (μηδενίζουν τούς μετρητές τους σέ κάθε ἄνοιγμα τοῦ
ἐκτυπωτή, ὁπότε δέν θά ἀλλαχθοῦν ποτέ) καί τά γεμίζω μέ αὐτά [1], τά
οποῖα κοστίζουν 7€ τά 200ml.

[0] http://tinyurl.com/cq22w5e
[1] http://tinyurl.com/brv3hco

Χ.