CMS comparison

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Dec 8 15:06:49 EET 2012

On 8/12/2012 1:27 μμ, Nick Apostolakis wrote:

> Δηλαδή αν εγώ έχω μια legacy εφαρμογή σε python μπορώ να πάρω και να
> βάλω την έκδοση που χρειάζεται χωρίς να σκεφτώ αν κάνει confict ή όχι με
> την python του συστήματος και τις βιβλιοθήκες της.

Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με την PHP. Απλά μη χρησιμοποιείς mod_php.
Δες το mod_fcgid, το οποίο απλοποιεί πολύ τα πράγματα με τους app
servers και παράλληλα σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις custom
php ή/και custom php.ini για κάθε εφαρμογή. Στην ουσία θα εκτελείς την
PHP μέσω ενός wrapper script το οποίο θα περιέχει τις παραμέτρους που
χρειάζεσαι. Πχ:

  #!/bin/sh
  exec /opt/php-cgi -c /path/to/dir/where/custom/php.ini/exists/