CMS comparison

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Sat Dec 8 13:27:59 EET 2012

On 08/12/2012 12:43 μμ, George Notaras wrote:

> Αν οι εφαρμογές τρέχουν ως ξεχωριστός application server η κάθε μία και
> ο web server χρησιμοποιείται απλά ως proxy, τότε δε νομίζω πως υπάρχει
> ουσιαστική διαφορά μεταξύ python και php εφαρμογών στο θέμα αυτό. Το
> αντίστοιχο του virtualenv είναι το php.ini, όπου μπορούν να οριστούν τα
> απαιτούμενα modules για κάθε εφαρμογή. Επίσης, μπορείς να εκτελείς
> διαφορετική έκδοση php για κάθε εφαρμογή.
>
> Αντίθετα, αν οι εφαρμογές εκτελούνται σε επίπεδο web server, πχ στον
> apache με τα modules mod_php ή mod_wsgi, τότε ισχύουν διάφοροι
> περιορισμοί στην κάθε περίπτωση.

> [...]
ναι αυτό είναι το θέμα μου ακριβώς. οι περιορισμοί.
το πιο σημαντικό είναι οτι το virtualenv δεν δουλεύει μόνο για το django
αλλά για οποιαδήποτε εφαρμογή python.

Δηλαδή αν εγώ έχω μια legacy εφαρμογή σε python μπορώ να πάρω και να
βάλω την έκδοση που χρειάζεται χωρίς να σκεφτώ αν κάνει confict ή όχι με
την python του συστήματος και τις βιβλιοθήκες της.

(Οκ υπάρχουνε περιορισμοί απο την στιγμή που μιλάς στην τελική με
daemons του συστήματος πχ apache mysql κτλ και εκεί υπάρχει η περίπτωση
να έχεις θέματα ασυμβατότητας όπως περιγράφεις με το mod_wsgi και την
έκδοση της  python, αλλά το πρόβλημα απλοποιείται πάρα πολύ με το
virtualenv συγκρινόμενο με τα αντίστοιχα της php)

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr