Re: Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

Potamianos Gregory greg.potamianos at gmail.com
Sun Apr 22 03:39:51 EEST 2012

On Sat, Apr 21, 2012 at 10:16 PM, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:
> Πιστεύω ότι η πραγματική αιτία προβλημάτων σαν αυτά που προανέφερα
> βρίσκεται στο οικοσύστημα του floss και το έγραψα από την αρχή. Κι αυτό
> γιατί αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν χιλιάδες. Απλά βρήκα αφορμή κι
> έγραψα το αρχικό μήνυμα από δύο γεγονότα, τα οποία μου σπατάλησαν τον
> ελεύθερο χρόνο και, πιθανότατα, τον ελεύθερο χρόνο χιλιάδων άλλων
> ανθρώπων, χωρίς κανένας μάλλον να έχει καταλάβει το γιατί.

Άν αντί να γράφεις σεντόνια είχες πάει στο faq[1] του grub θα
καταλάβαινες και εσύ και οι υπόλοιποι χιλιάδες που είχαν την απορία
για ποιό λόγο αυτός ο αρχίδης ο dev του grub αποφάσισε να σε αφήσει
στα κρύα του λουτρού και να τον ξαναγράψει από την αρχή αφήνοντας
unmaintained τον grub-legacy

[1] http://www.gnu.org/software/grub/grub-faq.html#TOCq1