Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Apr 22 04:28:47 EEST 2012

On 22/4/2012 3:39 πμ, Potamianos Gregory wrote:

> Άν αντί να γράφεις σεντόνια είχες πάει στο faq[1] του grub θα
> καταλάβαινες και εσύ και οι υπόλοιποι χιλιάδες που είχαν την απορία
> για ποιό λόγο αυτός ο αρχίδης ο dev του grub αποφάσισε να σε αφήσει
> στα κρύα του λουτρού και να τον ξαναγράψει από την αρχή αφήνοντας
> unmaintained τον grub-legacy
>
> [1] http://www.gnu.org/software/grub/grub-faq.html#TOCq1

Ρε παίδες, αν με ενδιέφερε τι κάνει ο dev του grub, ήξερα κι από μόνος
μου από πού θα το μάθαινα! Τι έγραψα παραπάνω; Ότι κάποιο software που
είναι εγκατεστημένο σε εκατομμύρια υπολογιστές έχει τελείως
παραπλανητική συμπεριφορά όταν διαβάζει ext4 partitions. Και ότι θεωρώ
λάθος που το οικοσύστημα του floss δεν έχει βρει τον τρόπο να
αυτο-διορθώνει τέτοια φαινόμενα, τα οποία αδικαιολόγητα ενδέχεται να
οδηγήσουν στο χάσιμο χιλιάδων εργατοωρών αθροιστικά.

Δεν είπα ότι ΟΛΑ γίνονται λάθος στο floss, αλλά ότι ΚΑΤΙ γίνεται λάθος,
γιατί διαφορετικά δεν θα συνέβαιναν αυτές οι ηλιθιότητες με τόσο
δημοφιλή λογισμικά!