Πολύ αργό το Thunderbird 5 και 6

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Sat Sep 10 02:54:33 EEST 2011

George Notaras <gnot at g-loaded.eu> writes:

> Απαντώντας και στο Λεωνίδα ταυτόχρονα, το πρόβλημα αυτό συμβαίνει σε
> windows και μαλλον φταίει το ότι το νέο ΤΒ χρησιμοποιεί hardware
> acceleration για τα fonts και το interface. Στο μεταξύ εγώ έχω μια
> onboard κάρτα γραφικών (intel 4500) και πιθανότατα να υπάρχει κάποιο
> πρόβλημα στο να δουλέψουν αυτά τα δύο μαζί. Οι παραπάνω αλλαγές που
> έκανα στο config έφεραν αποτέλεσμα. Τα παραπάνω extensions ποτέ δε μου
> δημιούργησαν πρόβλημα, αλλά ακόμη και κάποιο από αυτά να ήταν η αιτία,
> θα προτιμούσα την αργοπορία παρά να το απενεργοποιήσω.

> [...]

Ωραία εγώ είχα πρόβλημα σε debian stable χρησιμοποιώντας latest firefox
από το http://mozilla.debian.net/ (μαζί με nvidia driver) λόγω
αυτού:

Εμένα συγκεκριμένα ότι ήταν gtk based έγινε υπερβολικά αργό σε
οποιοδήποτε window operation. Ειδικά το resizing ήθελε εξωγήινη υπομονή
και ήταν και ο λόγος που έκατσα να δω τι φταίει.